Lista documentelor produse/gestionate de serviciile/birourile/compartimentele din cadrul Primăriei

  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
  • Coordonatele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet);
  • Hotărârile Consiliului Local;
  • Procesele verbale ale ședințelor de Consiliu Local
  • Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
  • Dispozițiile Primarului care nu au caracter individual;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local;
  • Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
  • Raportul anual de activitate al Primarului;
  • Raportul privind starea economică, socială și de mediu a Comunei Zetea;
  • Programele și strategiile proprii;
  • Studiile de mediu;
  • Strategia de dezvoltare economico-socială pentru perioada 2021-2027;
  • Bugetul local, bilanțul contabil;
  • Lista de investiții;
  • Contractele de achiziții publice;
  • Contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
  • Inventarul bunurilor din domeniul public al Comunei Zetea;
  • Documentele referitoare la organizarea și desfășurarea licitațiilor;
  • Contracte, parteneriate, convenții;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al instituției;
  • Codul etic al angajaților instituției;
  • Organigrama aparatului propriu;
  • Anunțurile privind organizarea concursurilor de recrutare/promovare a funcțiilor publice;
  • Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
  • Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
  • Raportul de activitate cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
  • Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
  • Registrul pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind informațiile de interes public;
  • Registrul pentru înregistrarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice;
  • Registrul autorizațiilor de construire;
  • Registrul certificatelor de urbanism;
  • Acordurile și protocoalele de cooperare și asociere ale Primăriei cu autoritățile administrației publice din țară și din străinătate;
  • Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 52/2003;
  • Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
  • Certificate de urbanism;
  • Autorizații de construire/demolare sau intrare în legalitate;
  • Planul de analiză și acoperire a riscurilor;
  • Planul de evacuare în situații de urgență;
  • Planul de pregătire în domeniul situațiilor de urgență;
  • Planul de apărare împotriva inundațiilor, ghețurilor și poluărilor accidentale;
  • Reguli și moduri de comportare în situații de urgență;
  • Lista autorizațiilor taxi;
  • Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.