Compartimentul de Asistență Socială îndeplinește următoarele atribuții:

  • întocmirea anchetelor sociale în funcție de specificul cazului
  • sprijinirea minorilor și a persoanelor vârstnice cu ocazia încheierii diferitelor acte la notar public
  • monitorizarea periodică a responsabilităților asumate cu ocazia încheierii unor contracte de întreținere cu persoane vârstnice
  • întocmirea documentelor pentru obținerea venitului minim garantat
  • determinarea, propunerea și aprobarea valorii indemnizațiilor sociale
  • întocmirea documentelor pentru solicitarea subvențiilor la încălzire
  • urmărirea modificărilor care apar în conținutul documentelor întocmite și înregistrarea acestor modificări
  • întocmirea documentelor conform legii privind suplimentarea venitului familiilor cu un singur părinte
  • întocmirea documentelor în vederea asigurării alocației pentru copii
  • respectarea prevederilor legislative privind protecția și promovarea drepturilor copilului (de exemplu în caz de abuz, neglijare, divorțul părinților etc.)
  • înregistrarea și monitorizarea situației copiiilor cu părinții plecați la muncă în străinătate (delegarea autorității parentale, desemnarea unei persoane pentru întreţinerea copilului pe perioada absenţei părinţilor)
  • respectarea drepturilor persoanelor cu handicap, asigurarea serviciilor și a beneficiilor conform legislației
  • protecția victimelor violenței în familie
  • informarea și sprijinirea persoanelor defavorizate pe perioada pandemiei de coronavirus
  • monitorizarea activității organizațiilor (ONG, fundații etc.) care acordă diverse servicii sociale pe baza unor contracte.

 

Program cu clienții:

  • Luni: orele 8-13
  • Marți: orele 8-13
  • Miercuri – pe teren
  • Joi: orele 11-17
  • Vineri – pe teren