Lista documentelor produse/gestionate de serviciile/birourile/compartimentele din cadrul Primăriei
- Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
- Coordonatele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, nr. de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet);
- Hotărârile Consiliului Local;
- Procesele verbale ale ședințelor de Consiliu Local
- Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
- Dispozițiile Primarului care nu au caracter individual;
- Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local;
- Declarațiile de avere și de interese ale consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
- Raportul anual de activitate al Primarului;
- Raportul privind starea economică, socială și de mediu a Comunei Zetea;
- Programele și strategiile proprii;
- Studiile de mediu;
- Strategia de dezvoltare economico-socială pentru perioada 2021-2027;
- Bugetul local, bilanțul contabil;
- Lista de investiții;
- Contractele de achiziții publice;
- Contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
- Inventarul bunurilor din domeniul public al Comunei Zetea;
- Documentele referitoare la organizarea și desfășurarea licitațiilor;
- Contracte, parteneriate, convenții;
- Regulamentul de organizare și funcționare al instituției;
- Codul etic al angajaților instituției;
- Organigrama aparatului propriu;
- Anunțurile privind organizarea concursurilor de recrutare/promovare a funcțiilor publice;
- Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
- Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
- Raportul de activitate cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
- Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
- Registrul pentru înregistrarea cererilor și răspunsurilor privind informațiile de interes public;
- Registrul pentru înregistrarea propunerilor, sugestiilor sau opiniilor cu privire la proiectul de act normativ supus dezbaterii publice;
- Registrul autorizațiilor de construire;
- Registrul certificatelor de urbanism;
- Acordurile și protocoalele de cooperare și asociere ale Primăriei cu autoritățile administrației publice din țară și din străinătate;
- Raportul anual cu privire la implementarea Legii nr. 52/2003;
- Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
- Certificate de urbanism;
- Autorizații de construire/demolare sau intrare în legalitate;
- Planul de analiză și acoperire a riscurilor;
- Planul de evacuare în situații de urgență;
- Planul de pregătire în domeniul situațiilor de urgență;
- Planul de apărare împotriva inundațiilor, ghețurilor și poluărilor accidentale;
- Reguli și moduri de comportare în situații de urgență;
- Lista autorizațiilor taxi;
- Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.