Lista Cuprinzând Documentele De Interes Public

  • Hotărârile Consiliului Local;
  • Proiectele de hotărâre, rapoartele de specialitate, referatele de aprobare;
  • Informări și rapoarte prezentate în ședințele Consiliului Local;
  • Procesele verbale privind ședințele Consiliului Local;
  • Actele normative care reglementează organizarea și funcționarea instituției;
  • Anunțuri referitoare la elaborarea unui act normativ;
  • Programul de funcționare și programul audiențelor;
  • Raportul anual de activitate al Primarului;
  • Raportul anual privind implementarea Legii nr. 544/2001;
  • Raportul de activitate cu privire la implementarea Legii nr. 544/2001;
  • Buletinul informativ privind informațiile de interes public conform Legii nr. 544/2001;
  • Raportul privind implementarea Legii nr. 52/2003;
  • Rapoartele de activitate ale consilierilor locali;
  • Raportul privind starea economică, socială și de mediu a Comunei Zetea;
  • Componența Consiliului Local ;
  • Declarațiile de avere și interese ale consilierilor locali și ale funcționarilor publici;
  • Organigrama aparatului propriu;
  • Codul de etică al angajaților instituției;
  • Planul Urbanistic General, Planurile Urbanistice Zonale și Planurile Urbanistice de Detaliu;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al instituției;
  • Regulamentul de organizare și funcționare al Consiliului Local;
  • Bugetul local, bilanțul contabil;
  • Anunțuri – Invitații de participare în conformitate cu ”Norma Internă privind procedura simplificată proprie”, pentru organizarea și desfășurarea procedurii de atribuire a contractelor de achiziție publică, Anunțurile de atribuire a contractelor de achiziție publică;
  • Lista de investiții, contractele de finanțări nerambursabile acordate de instituție;
  • Informațiile privind organizarea licitațiilor conform legislației în vigoare;
  • Programul și strategia de dezvoltare economico-socială pentru perioada 2021-2027;
  • Programele și strategiile proprii;
  • Anunțuri privind organizarea și desfășurarea concursurilor de ocupare a funcțiilor publice vacante;
  • Comunicate de presă, buletine informative, materiale de presă;
  • Datele de contact ale instituției (denumire, adresa poștală, nr. de telefon, de fax, adresa de e-mail și adresa paginii de internet);
  • Datele de contact ale instituțiilor/serviciilor aflate în subordinea Primăriei;
  • Alte documente și informații, care nu se exceptează de la accesul liber al cetățenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 5644/2001.